Hjälp-Översikt

Frågor om e-postinställningar

  1. Vad för e-postmeddelanden får jag från GameDuell?
  2. Hur avbeställer jag GameDuells Newsletter?
  3. Jag vill inte få meddelanden om mina duellresultat, vad gör jag?
  4. Varför skall jag uppge min e-postadress?
  1. Vad för e-postmeddelanden får jag från GameDuell?

    Vi informerar per e-post om bland annat duellresultat, utmaningar från andra spelare samt aktuell info. Mer detaljerat kan du få följande e-postmeddelanden:

    • Hjärtligt välkommen till GameDuell: Efter att du registrerat dig skickar vi dig ett e-postmeddelande med all information som är viktig rörande ditt insteg hos GameDuell.
    • Spelmeddelanden: Du får veta om du har vunnit eller förlorat en duell resp. turnering, eller om en annan spelare har utmanat dig till en duell.
    • Newsletter: Nyheter hos GameDuell - nya spel och funktioner, nyheter från vårt spelarcommunity, specialkampanjer som kan innebära kontanter, tävlingar och mycket mer...
    • Inbjudningar: GameDuell vill stå nära sina kunder. Flera gånger per år bjuder vi därför in utvalda medlemmar per e-post för en träff.
    • Kundtjänst: GameDuell förbehåller sig rätten att skicka nödvändiga förfrågningar per e-post.
    • Lösenordsservice: Har du glömt ditt lösenord, skickas ett automatiserat e-postmeddelande med den önskade infon till dig.
  2. Hur avbeställer jag GameDuells Newsletter?

    Du kan själv sköta inställningarna för vårt Newsletter. Logga in dig och klicka "Mitt GameDuell". Under "Meddelanden" klickar du "E-postinställningar". Där, under "Gratis GameDuell Newsletter" kan du ställa in som du önskar.

  3. Jag vill inte få meddelanden om mina duellresultat, vad gör jag?

    Logga in dig och klicka uppe på sidan på "Mitt GameDuell". Under "Meddelanden" klickar du "E-postinställningar". Där, under "E-postadress och meddelandeinställningar" kan du ställa in som du önskar.

  4. Varför skall jag uppge min e-postadress?

    Det är mycket viktigt för oss att kunna stå i direkt förbindelse med dig via e-post. Endast så kan vi informera dig om nyheter och ändringar. Dessutom krävs en giltig e-postadress för att kunna aktivera ditt spelarkonto. I enlighet med vår integritetspolicy vidarebefordrar vi självklart inte din e-postadress till tredje man.