Hjälp-Översikt

Allmänna frågor om spelarkontot

  1. Hur uppdaterar jag min medlemsprofil?
  2. Vad gör jag om jag glömt mitt lösenord?
  3. Kan jag ändra mitt användarnamn?
  4. Hur många användarnamn resp. spelarkonton kan jag ha?
  5. Kan jag stänga ner mitt spelarkonto när som helst?
  6. Hur stänger jag ner mitt spelarkonto resp. säger upp mitt medlemskap?
  7. Vad händer med mina pengar?
  8. Vad händer med mina personuppgifter vid uppsägning?
  1. Hur uppdaterar jag min medlemsprofil?

    Logga in dig och klicka fliken "Min GameDuell". På vänstra kanten under "Spelarkonto" kan du göra ändringar i din medlemsprofil.

  2. Vad gör jag om jag glömt mitt lösenord?

    Klicka på Login.

    Vänligen notera att GameDuell inte känner till ditt lösenord och inte har någon tillgång till det.

  3. Kan jag ändra mitt användarnamn?

    Nej, det är inte möjligt att ändra användarnamnet du har valt.
  4. Hur många användarnamn resp. spelarkonton kan jag ha?

    Varje spelare kan endast ha ett användarnamn resp. spelarkonto. Bryter man mot detta raderar GameDuell de övertaliga kontona utan att meddela härom. GameDuell förbehåller sig rätten att utesluta spelare som bryter mot denna regel.

  5. Kan jag stänga ner mitt spelarkonto när som helst?

    Ja. Du kan när som helst säga upp ditt spelarkonto och därmed också ditt medlemskap.

    För att göra detta går du till vårt e-postformulär och klickar "Uppsägning". Efter avregistreringen skickar kundtjänst en bekräftelse till dig per e-post.

  6. Hur stänger jag ner mitt spelarkonto resp. säger upp mitt medlemskap?

    Vill du avregistrera dig skickar du ett e-postmeddelande med ämnet "Uppsägning" genom vårt kundtjänstformulär. Efter avregistreringen skickar kundtjänst en bekräftelse till dig per e-post.
  7. Vad händer med mina pengar?

    Skulle du ha pengar kvar på ditt spelarkonto lyfter du ut dem innan uppsägning. Vänligen använd härför avsett utbetalningsformulär. Vid uppsägning raderas samtliga kunddata och kan inte återställas för en eventuell utbetalningsbegäran.

    Dina tillgodohavanden lyfter du på följande sätt:

    • Logga in dig.
    • Klicka paring fliken "Min GameDuell".
    • Klicka sedan "Utbetalning".
    • Fyll i formuläret.
    • Använd för detta ditt GameDuell lösenord som du använder när du loggar in hos GameDuell.

    Vänligen notera att minimibeloppet för utbetalning är 1 000 Gkr.
    Så snart pengarna kommit in på ditt konto skickar du oss ett nytt e-postmeddelande där du begär uppsägning av ditt GameDuell-medlemskap.

  8. Vad händer med mina personuppgifter vid uppsägning?

    Efter uppsägningen raderas alla dina personuppgifter från vår kunddatabank.

Fortsätt till Info & Hjälp > Om GameDuell > Allmänt